Sončna krema, retinol, vitamin C ter doslednost pri zastavljeni rutini nege kože – marsikdo meni, da je to vse, kar je potrebno za brezhibno kožo. Tudi Monika, strastna kozmetičarka in ustanoviteljica salona Monin Kotiček, pogosto razglablja o negi obraza, kateri pa mora po njenem mnenju slediti primerno notranje ravnovesje. Nega kože in prehranska dopolnila gredo do želenih rezultatov z roko v roki. »Včasih so ravno prehranska dopolnila tista, ki dajo piko na i rutini nege kože,« pripoveduje. V članku vam bo zaupala, s katerimi prehranskimi dopolnili lahko izpopolnite svojo rutino nege kože.

monika_salon_monin_koticek

Kozmetičarka Monika svetuje

Monika je strastna kozmetičarka, ki v svojem salonu v Ljubljani na dnevni ravni skrbi za dobro počutje svojih strank. Storitve, ki jih najdemo na njenem seznamu so raznorazne nege obraza, anti age tretmaji, svetovanja, manikure, masaže in vse, kar ženska potrebuje za boljše počutje. Njena ljubezen do nege kože na zunaj in na ven izhaja iz njene osebne izkušnje. Ker je imela v preteklosti težave s kožo, je zanjo morala še posebej skrbeti. V nadaljevanju boste lahko prebrali nasvete, ki so pomagali tako njej, kot njenim strankam.

Zdrava produkcija kolagena

Primerna rutina nege kože vključuje sestavine, ki spodbujajo proizvodnjo kolagena. Čeprav lahko vitamin C, retinoidi in peptidi na koži naredijo ogromno spremembo, pa lahko dodajanje prehranskih dopolnil prinese vidnejše rezultate. Najlažje prebavljiv je hidroliziran kolagen, ki se razgradi na najmanjše oblike peptidov in aminokislin. Kožo naredi bolj napeto, navlaženo in gladko.

Kolagen je zelo pomembna strukturna beljakovina, katero najdemo v našem telesu v koži, vezivnih ligamentih in črevesju. Ravno zato je ključno, da našemu telesu zagotovimo gradnike, s katerimi lahko ta tkiva sam obnavlja. To lahko primarno dosežemo z dovolj velikim beljakovinskim vnosom, kot dodatek pri prehrani pa prisegam na Valensov Kolagen Premium z okusom višnje. Ta klinično dokazano prispeva k lepši koži ter podpira lepoto od znotraj navzven.

Omega-3 maščobne kisline proti gubam

Omega-3 maščobe, ki jih najdemo v ribah, kot so losos, sardele in skuše, uravnavajo produkcijo zelo pomembnih maščob v koži in jo pomagajo ohranjati vlažno, kar posledično vpliva tudi na upočasnjeno staranja kože. Še več, omega-3 maščobe lahko dajo lasem dodaten sijaj in preprečijo luščenje lasišča, povrh vsega pa smo ljudje ena velika maščobno-proteinska bitja in je zadosten vnos zdravih maščob ključnega pomena za normalno delovanje hormonov in menstrualnega cikla in absorpcijo vitaminov: A,D,E in K.

Za opazne spremembe priporočam 600 mg omega-3 maščob na dan. Če ste alergični na ribe, imate sladkorno bolezen ali visok krvni tlak pa se pred dodajanjem posvetujte s svojim zdravnikom.

Sončni vitamin D

Nekateri so mnenja, da bi se morali soncu izogibati vse dni v letu, spet drugi pa pravijo, da bi morali izkoristiti prav vse sončne dni. Prekomerno praženje na soncu lahko zamenjamo s primerno prehrano in raznoraznimi dodatki. Sonce lahko namreč povzroči poškodbe na koži in pripelje do prezgodnjega staranja.

Vitamin D je v maščobi topen vitamin in je eden najpomembnejših vitaminov za naš obstoj. Količino vitamina D, ki jo potrebuje posamezen človek, je zelo težko določiti. Ta se razlikuje glede na podnebje, letni čas in prehrano. Ker je pomanjkanje vitamina D povezano s slabim delovanjem imunskega sistema in pa večjim vnetjem v telesu, lahko ta negativno vpliva na kožo. Slab imunski sistem namreč oslabi kožno pregrado, izsuši kožo in nas naredi bolj dovzetne za vnetna stanja, kot so akne, ekcem in rozacea. Vaša koža bo brez dvoma zasijala, če bo imela polno zalogo vitamina D.

Železo za sijočo kožo

Železo, ki ga najdemo v živilih, kot so špinača, ostrige in indijski oreščki, pomaga, da koža zasije. Vendar previdno, preveč železa lahko povzroči poškodbe prostih radikalov na kožnih strukturah. Ni nenavadno, da imajo ženske v rodni dobi anemijo zaradi izgube krvi med menstruacijo, kar povzroči kožne težave in izpadanje las. Nadomeščanje železa se običajno izvaja s prehranskimi dopolnili. Naše stranke obožujejo Valensovo tekoče prehransko dopolnilo z okusom pomaranče in s posebno obliko železa, ki ne povzroča prebavnih težav.

Cink kot antioksidant in vitamin C za rast las

Cink ima antioksidativne lastnosti in je ključnega pomena za odpornost na okužbe in obnovo tkiva. Vitamin C pa je še en vitamin za kožo, saj je kofaktor pri proizvodnji kolagena. Študija, objavljena novembra 2017 je pokazala, da vitamin C pomaga tudi pri celjenju ran in nadzoru vnetja. Vitamin C lahko pospeši rast las in prepreči izpadanje las, medtem ko lahko njegovo pomanjkanje povzroči razcepljene konice. Vitamin C v visokih odmerkih priporočam tudi po vseh tretmajih za kožo, ko želimo povečati produkcijo kolagena (npr. pri microneedlingu). Pa tudi ob vseh psihofizično napornih dneh za boljšo počutje in odpornost.

Nega kože in prehranska dopolnila Valens

Tudi sama prisegam na Valnesove prehranske dodatke, ker so izdelki slovenski in certificirani po mednarodno uveljavljenih standardih dobre proizvodne prakse. Ekipa vrhunskih strokovnjakov s področja farmacije in nutricionistike nenehno skrbi za razvoj okusnih izdelkov, ki prinašajo nove dimenzije zdravja, dobrega počutja in notranje lepote. Vse Valens izdelke lahko osebno prevzamete tudi v našem salonu Monin Kotiček na Zaloški cesti 6 v Ljubljani.

Dodaj odgovor

Your email address will not be published.

Post comment