Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Valens

Izdaja: 1., veljavni od 19. 12. 2023 

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino www.valens.si upravlja podjetje Valens Int. d.o.o., Pod jelšami 18, 1218 Komenda, matična št.: 2148781, ID za DDV: SI83564926, z dnem 1. 9. 2014 vpisano v evidenco Registriranih obratov nosilcev živilske dejavnosti pod številko U33200-5/2023-822 (v nadaljevanju prodajalec). Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca in prodajalca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik/kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. Opredelitev pojmov v spletni trgovini 

V  Splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine uporabljamo naslednje pojme: 

  • Uporabnik spletne trgovineje oseba, ki je opravila registracijo in s tem pridobila vstopno geslo in uporabniški račun v spletni trgovini, oseba, ki je nakup opravila kot gost, ali oseba, ki brska po spletnih vsebinah.
  • Kupec v spletni trgovini je uporabnik, ki opravi nakup.
  • Naročilo ali nakup so vsi izdelki, ki jih je kupec naročil v spletni trgovini.
  • Prodajalec oz. ponudnik – podjetje Valens Int. d.o.o.

3. Registracija uporabnika

Za uspešen nakup registracija uporabnika ni obvezna – uporabnik lahko nakup opravi tudi kot gost. V primeru registracije v spletno trgovino uporabnik pridobi uporabniško ime in geslo, ki mu omogočata dostop do njegovega računa. Hkrati z registracijo se uporabnik vpiše tudi v program zvestobe. Uporabniško ime in geslo uporabnika spletne trgovine Valens nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Ob registraciji prejme uporabnik na svoj elektronski naslov potrdilo o registraciji z dostopom do urejanja svojih uporabniških podatkov, kjer lahko spremeni svoje geslo in naslove, spremlja status in zgodovino naročil ter dostopa do programa zvestobe.

Za uspešno registracijo prodajalec zbira naslednje obvezne podatke:

  • elektronski naslov
  • uporabniško ime
  • geslo v skriti obliki

Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. Ob registraciji upo odda tudi soglasje za prejemanje marketinških sporočil oz. obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih aktualnih nagradnih igrah. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese, ponudnik ne odgovarja. Vsak registrirani uporabnik dovoli uporabo svojih zgoraj navedenih osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila in ostalo, z naročilom povezano in potrebno komunikacijo. Po veljavnem ZEKom-1 je dovoljeno naslov elektronske pošte uporabljati za neposredno trženje.

3.1. Program zvestobe

Program zvestobe (v nadaljevanju PZ) je program nagrajevanja, v katerem registrirani uporabniki ob spodaj navedenih pogojih zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za popuste in druge ugodnosti.

Pogoj za pričetek zbiranja točk je registracija na spletni strani www.valens.si. Uporabnik PZ zbira točke za vse svoje nakupe izključno prek spletne strani www.valens.si. Točke je mogoče zbirati na naslednje načine:

  • z vsemi nakupi (1 € nakupa = 1 točka).
  • z vpisom svojih rojstnih podatkov (1 x letno 20 točk)
  • z deljenjem mnenj (maksimalno 5 x, 1 x za vsak izdelek, 20 točk za mnenje)
  • z deljenjem referenčne povezave (če prijatelj nakup opravi preko povezave, oba prejmeta 20 točk)
  • sledenje družbenim omrežij (20 točk)

Pridobljene točke je možno zamenjati samo za popuste oziroma druge ugodnosti, ki so ponujene v ponudbah Valensa v trenutku, ko želi uporabnik PZ uveljaviti popust oziroma koristiti drugo ugodnost. Točk ni možno zamenjati za gotovino. Točke med posameznimi računi PZ niso prenosljive. Točke se obračunavajo in dodeljujejo uporabniku PZ na njegov račun v skladu s pravili, določenimi s temi pogoji in po veljavnem načinu zbiranja točk.

3.1.1. Veljavnost točk

Pridobljene točke so veljavne 365 dni – po tem datumu uporabniku PZ neporabljene točke zapadejo in se izbrišejo. Izbriše se določeno število točk. Ko uporabnik izbere ugodnost in porabi točke zanjo, izbire ugodnosti ne more spremeniti.

Prodajalec ne prevzema nobenih stroškov, ki bi morebiti nastali zaradi koriščenja ugodnosti. Uporabnik PZ lahko trenutno stanje točk preveri na svojem računu na spletni strani www.valens.si pod zavihkom Program zvestobe in Moj račun.

3.1.2. Soglasje za obdelavo in varstvo osebnih podatkov

Prodajalec obdeluje osebne podatke uporabnikov PZ v skladu s predpisi, temi pogoji in Politiko zasebnosti. Pri izvajanju PZ prodajalec zaradi obračunavanja in dodeljevanja točk, obveščanja uporabnikov PZ o njihovem stanju točk in za omogočanje koriščenja popustov in drugih ugodnosti zbira in obdeluje osebne podatke uporabnikov in jih obvešča o statusu in ugodnostih v okviru PZ. Član lahko s svojimi soglasji upravlja na spletnem mestu Valensa ali tako, da spremembe sporoči po e-pošti na naslov novice@valens.si. Več o posameznem namenu obdelave, pravni podlagi zanj ter soglasjih je navedeno v Politiki zasebnosti.

Prodajalec v okviru PZ zbira in obdeluje naslednje podatke:

  • Podatki o uporabniku in opravljenih nakupih;
  • dodatno še rojstni datum
  • aktivni elektronski naslov
  • podatki o transakcijah
  • datum in čas transakcije
  • vrsta transakcije,
  • število točk in ostali podatki o nakupih (blago, cena, znesek računa);
  • drugi podatki, ki jih posreduje uporabnik oz. za zbiranje katerih poda soglasje.

4. Naročilo

Po oddaji naročila prejme kupec še isti dan na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila. V primeru plačila prek bančnega nakazila bo naročilo zadržano, dokler prodajalec ne potrdi prejema plačila. Podatki za nakazilo se nahajajo v potrditvenem sporočilu. Morebitne preklice naročil lahko kupec v roku 12 (dvanajst) ur sporoči na elektronski naslov narocila@valens.si. Če kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila, pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Ko je enkrat pogodba o nakupu sklenjena, je ta shranjena na sedežu prodajalca, kjer je dostopna vsak delovni dan med 9. in 15. uro.

Prodajalec nadaljnja obvestila in elektronski račun kupcu pošlje v roku 2 delovnih dni oz. ko zaključi naročilo. Pošiljka je odpremljena v roku enega delovnega dne od poslanega računa. Glede na uradni rok dostave pogodbenega partnerja prodajalca (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 4 do največ 5 delovnih dni po prejetem plačilu predračun oz. oddaji naročila, če je kupec izbral plačilo po povzetju. V primeru povečanega števila naročil lahko pride do največ 7-dnevne zamude pri obdelavi in odpremi pošiljk.

5. Plačevanje

Plačilo izdelkov je možno na štiri načine. Prvi je s plačilom na transakcijski račun prodajalca. Ko kupec opravi naročilo, po elektronski pošti prejme potrdilo o oddaji naročila s podatki o nakazilu. Ko je plačilo vidno na transakcijskem računu prodajalca, prodajalec pošlje naročene izdelke na naslov kupca za dostavo. Drugi način je s plačilom preko Paypala. Ko kupec opravi naročilo, je avtomatsko preusmerjen na Paypal, kjer potrdi plačilo. Kupec po elektronski pošti takoj prejme potrdilo o oddaji naročila in plačilu, prodajalec pa pošlje naročene izdelke na naslov kupca za dostavo. Tretji način je plačilo s kreditno kartico, pri katerem kupec vnese podatke kartice in izvede plačilo. Zadnji način pa je plačilo po povzetju, ki ga kupec izbere pred zaključkom naročila. Kupec izdelke plača poštnemu uslužbencu ob dostavi, pri tem pa krije tudi stroške pošiljanja in provizijo za pošiljanje s plačilom po povzetju (1 €).

6. Izdaja računa

Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva. Kupec je dolžan račun v elektronski obliki shraniti, saj lahko kasneje služi kot garancijski list. Račun pošiljamo zgolj v elektronski obliki, saj tako prispevamo k ohranjanju okolja. Račun ustreza vsem, z zakonom določenim zahtevam in je vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.

7. Dostava

Izdelke prodajalec v Sloveniji dostavlja s storitvami Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja izdelkov znašajo 3,90, za plačilo po povzetju pa 4,90 EUR. Pri nakupu nad 50,00 EUR je poštnina brezplačna, za plačilo po povzetju se zaračuna 1 EUR provizije. Osebni prevzem ni mogoč.

8. Cene

Prodajalec je zavezanec za DDV, tako da cene že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo na dan nakupa in veljajo do preklica. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Prodajalec si v takih primerih pridržuje pravico do spremembe cene med obdelavo naročila. V tem primeru bo kupec o tem pisno obveščen in mu bo ponujena možnost odstopa od pogodbe, hkrati pa mu bo ponujena tudi rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

9. Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Valens in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih ali drugih medijih, lahko pa ga tudi generirate v programu zvestobe z unovčitvijo nabranih točk zvestobe. Kodo za popust izkoristite tako, da izberete artikle, ki jih želite kupiti in jih dodate v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Prikaži košarico ali Na blagajno. V košarici ali blagajni vpišite kodo za popust v okence Koda kupona. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon. Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba poravnati.

Akcije in kode za popust se (razen izjemoma) med seboj izključujejo, kupec lahko v posameznem naročilu koristi le eno kodo. Na izdelke v akciji razen izjemoma kode za popust ni možno uveljavljati.

10. Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in podatke za nakazilo kupnine. Ko prodajalec prejme plačilo in kupcu odpremi izdelke, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je njegovo naročilo na poti.

11. Varnost

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Valens v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

12. Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

13. Reklamacije in garancija

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila artikel kupljen, ali pa k zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu, vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako, blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporna.

14. Ocene in mnenja

Z oddajo ocene in mnenja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih komunikacije z javnostjo. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.

15. Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

16. Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Valens lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 05 933 40 22 ali po elektronski pošti na info@valens.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@valens.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Valens d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora (skladno z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov). Kot ponudnik spletne trgovine na območju republike Slovenije, objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

17. Zasebnost in varstvo osebnih podatkov

Valens Int. d.o.o., se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Valens hrani naslednje podatke registriranih kupcev v spletni trgovini: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z Valensom ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino. Valens navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-poštnega naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (provtivirusno) zaščito svojega računalnika.

18. Obdelava in hramba podatkov 

Z nakupom in registracijo uporabnik dovoljuje podjetju Valens Int. d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe izdelkov, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Valens ter povezanih poslovnih subjektov.

Navedene podatke lahko podjetje Valens Int. d.o.o. in pogodbeni obdelovalec obdelujeta za lastne potrebe do preklica privolitve z zahtevo za odstranitev osebnih podatkov iz baze, sicer pa le toliko časa, kolikor je nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili podatki zbrani. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik na zahtevo možnost vpogleda in ažuriranja podatkov v bazi podatkov.

19. Sprememba splošnih pogojev

Valens Int. d.o.o. ima pravico, da po lastni presoji kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja. O spremembi splošnih pogojev poslovanja so uporabniki obveščeni z elektronskim sporočilom na elektronski naslov, v kolikor imajo ustvarjen uporabniški račun. Poleg tega bo vsaka sprememba splošnih pogojev objavljena na spletni strani www.valens.si .

Vsakokratna sprememba splošnih pogojev začne veljati in se uporabljati z iztekom 8-dnevnega roka od objave na spletni strani. Ob tem si Valens Int. d.o.o. pridružuje pravico, da sprememba splošnih pogojev stopi v veljavo in se začne uporabljati v krajšem roku oz. takoj, če je to nujno zaradi uskladitve s predpisi.

20. Piškotki

Na spletnem mestu www.valens.si uporabljamo piškotke, skladno z vsakokrat veljavnim Zakonom o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: »ZEKom-2«), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. 4. 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (v nadaljevanju: »Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov«) kot tudi vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: »ZVOP-2«).

Piškotki se uporabljajo z namenom izboljšanja vaše uporabniške izkušnje, spremljanja in analize vašega obiska spletne strani, na podlagi česar so spletne vsebine prilagojene uporabnikovim željam in optimizaciji uporabe spletne strani. Služijo tudi pripravi anonimnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in tako pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani.

Shranjevanje piškotkov je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga ima uporabnik – ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči. Vsi piškotki, z izjemo nujnih, se naložijo na vaš spletni brskalnik le na podlagi vaše izrecne privolitve. Piškotke lahko nastavi spletno mesto, ki ga uporabnik obišče (first party cookies), lahko pa jih nastavijo druga spletna mesta/storitve, ki prikazujejo vsebino na strani, ki si jo uporabnik ogleduje (third party cookies).

20.1. Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih pošilja spletno mesto in se shranjujejo v spletni brskalnik (napravo), ki do spletnega mesta dostopa. Z njihovo pomočjo si spletno mesto uporabnika “zapomni” za čas obiska (sejni piškotki) ali v primeru ponovnega obiska (persistenčni piškotki). Ko se naprava vrne na spletno mesto, se podatki, shranjeni v piškotku, lahko posredujejo nazaj k spletnemu mestu.

20.2. Na naši strani uporabljamo naslednje piškotke:

Obvezni piškotki

Obvezni piškotki so nujni za premikanje po spletni strani in uporabo njenih možnosti, kot je dostop do varnih območij spletne strani. Brez teh piškotkov ni možno zagotoviti storitev, saj so nujno potrebni za pravilno delovanje spletnega mesta.

Analitični piškotki (statistika)

Analitični piškotki so piškotki, ki jih uporabljamo za izboljšanje storitev, ki jih ponujamo. Spletno mesto uporablja najbolj razširjeno orodje Google Analytics.

Oglaševalski piškotki (marketing)

Oglaševalski piškotki so piškotki tretjih oseb, ki se uporabljajo za sledenje uporabniku spletnega mesta, tako da lahko prikazujejo ustrezne oglase, ki so uporabniku zanimivi in s tem bolj dragoceni za založnike in oglaševalce tretjih oseb.

20.3. Izbris piškotkov oz. sprememba nastavitev

Na spletni strani imate vedno možnost, da spletne piškotke sprejmete ali zavrnete. Če soglašate z nalaganjem vseh navedenih vrst piškotkov, kliknite »Strinjam se«, sicer pa dovoljenja uredite v »Nastavitvah piškotkov«. V primeru, da označite “Ne strinjam se” ali kliknete na »X«, Google Analytics piškotki ne bodo naloženi in bo ta storitev v tem primeru onemogočena. Podatkov, zbranih s pomočjo piškotkov, ne posredujemo tretjim osebam z izjemo v določenih primerih pogodbenim obdelovalcem ob upoštevanju pogodbenih obveznosti glede varstva osebnih podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno varnost programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.