Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Valens
Veljavni od 31. 7. 2024
Pogoji poslovanja spletne trgovine Valens so namenjeni opredelitvi prodajnih pogojev med prodajalcem in kupcem. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Objavljeni so na spletnem naslovu trgovine in so vedno dostopni. Pogoji poslovanja so podvrženi spremembam, zato se kupcu predlaga, da jih prebere ob vsakem nakupu. Za posamezna naročila veljajo pogoji, ki so objavljeni v času oddaje naročila.
Opredelitev pojmov v spletni trgovini
Kupec v spletni trgovini je vsaka oseba, fizična ali pravna, ki opravi nakup preko spletne trgovine na način, kot je to določeno s Pogoji poslovanja.
Prodajalec je pravna oseba, ki preko spletne trgovine prodaja izdelke kupcu. Prodajalec in upravljalec spletne trgovine Valens je podjetje
Valens Int. d.o.o.
Pod jelšami 18, 1218 Komenda
Matična številka: 2148781
Davčna številka: SI83564926 – Prodajalec je zavezanec za DDV.
(Z dnem 1. 9. 2014 vpisano v evidenco Registriranih obratov nosilcev živilske dejavnosti pod številko U33016-44/2013-65399)
E-pošta: nasvet@valens.si
Telefon: 059334022
Splošno
S Pogoji poslovanja se urejajo razmerja med prodajalcem in kupcem glede pogojev in načina naročila, cen izdelkov, pogojev in načina plačila, garancije in pogojev uporabe blaga, pogojev dostave in drugih podatkov ter glede odstopa od pogodbe. Pogodba o prodaji med prodajalcem in kupcem se šteje za sklenjeno v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od trenutka, ko kupec odda naročilo, so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Pogodba sklenjena na daljavo, bo shranjena znotraj družbe Valens Int. d.o.o.. ter bo dostopna potrošniku. Z nakupom preko spletne trgovine se kupec strinja s Pogoji poslovanja ter potrjuje, da jih je prebral in razumel. Pogoji poslovanja so sestavni del prodajne pogodbe. Z nakupom kupec izjavlja, da je v sladu z zakonom starejši od 18 let ter, da mu ni odvzeta poslovna sposobnost. Kupec je dolžan podati popolne, točne in resnične podatke, ki so potrebni za obdelavo naročila.
Prodajalec si pridržuje pravico, da brez predhodnega obvestila spremeni določbe Pogojev poslovanja, ponudbo izdelkov, cene izdelkov ter druge podatke in vsebino spletne trgovine, zato jih je kupec dolžen preveriti ob vsakem nakupu.
Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala na napravah, ki omogočajo dostop do spletne trgovine ter podatkih na teh napravah ob obisku spletne trgovine, v kolikor je ta nastala kot posledica protipravnih dejanj tretjih oseb, računalniških virusov in drugih podobnih vzrokov, za katere prodajalec ni odgovoren.
Pogoji nakupa
V obrazec za prijavo uporabnika je kupec dolžen vpisati popolne, točne in resnične osebne podatke.
.Ponudba prodajalca je objavljena v spletni trgovini, ob vsakem izdelku so navedene njegove lastnosti in cena.
Izbira želenega izdelka se opravi z dodajanjem izdelka v košarico s klikom na povezavo “V košarico”. V kolikor kupec naroči izdelek, ki je v času obdelave naročila že bil prodan, bo prodajalec stopil v stik s kupcem ter se dogovoril o nadaljnjih možnih korakih (vračilo plačanega zneska, kasnejša dobava blaga).
V košarici se nahajajo vsi izdelki, ki jih je kupec izbral za nakup, z njihovo ceno in skupnim zneskom nakupa. Dodajanje izdelkov v košarico ne pomeni rezervacije izdelka.
Načini plačila
V spletni trgovini Valens je plačilo izdelkov možno na naslednje načine:
Predračun, s plačilom na transakcijski račun prodajalca – ko kupec opravi naročilo, po elektronski pošti prejme potrdilo o oddaji naročila s podatki o nakazilu. Ko je plačilo vidno na transakcijskem računu prodajalca, prodajalec pošlje naročene izdelke na naslov kupca za dostavo.
- Kreditna kartica: kupec je avtomatsko preusmerjen na spletno stran ponudnika plačilnih storitev. Možno je plačilo z debetnimi, kreditnimi in predplačniškimi karticami ter karticami z odloženim plačilom slovenskih in tujih izdajateljev – za fizične in pravne osebe: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, American Express. Vsa plačila bodo izvedena v evrih. Zaračunan znesek na kreditni kartici se pretvori v lokalno valuto po tečaju združenj kreditnih kartic. Vnos in prenos osebnih podatkov in podatkov o številki kreditne kartice je zaščiten z najvišjimi varnostnimi standardi, ki jih zagotavlja sistem Stripe za spletno avtorizacijo kreditnih kartic v skladu z zahtevami izdajatelja kartic in blagovnih znamk kartic ter standardom PCI DSS. Stripe je varen sistem spletnega plačevanja, plačila se izvajajo v realnem času. Po podanem nalogu za izvedbo plačila s kreditno ali debetno kartico se kupec odpoveduje vsaki pravici do preklica ali spremembe, sicer prodajalcu odgovarja za vse stroške in škodo v zvezi s tem. Kupec je odgovoren, da ima pri ponudniku plačilnih storitev s kreditnimi ali debetnimi karticami zadostno dobroimetje za plačilo nakupa in da ima urejena vsa razmerja s tovrstnim ponudnikom plačilnih storitev, da je upravičen do plačevanja z uporabljeno kreditno ali debetno kartico ter da je ob podaji naročila zapisal popolne in točne podatke o uporabljeni kreditni ali debetni kartici. V nasprotnem primeru odgovarja prodajalcu za vso škodo in stroške, ki bi prodajalcu v zvezi z navedeno kršitvijo nastali.
- Plačilo po povzetju – kupec izdelke plača poštnemu uslužbencu ob dostavi, pri tem pa krije tudi stroške pošiljanja in provizijo za pošiljanje s plačilom po povzetju (1 €).
Kupec se zaveda in se strinja, da lahko njegov izvajalec plačilnih storitev za namen izpolnitve kupčevih plačilnih obveznosti v zvezi z nakupom po teh splošnih pogojih kupcu zaračuna stroške transakcije, ki prodajalcu niso znani.
Ne glede na vrsto nakupa ali način plačila, bo račun za nakupljeno blago poslan v elektronski obliki na elektronski poštni naslov kupca.
Naročilo
Takoj po oddaji naročila prejme kupec na svoj elektronski naslov potrdilo o oddaji naročila oz. obvestilo, da je naročilo sprejeto. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Prodajalec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko.
V primeru plačila prek bančnega nakazila bo naročilo zadržano, dokler prodajalec ne potrdi prejema plačila. Podatki za nakazilo se nahajajo v potrditvenem sporočilu. Prodajalec nadaljnja obvestila in elektronski račun kupcu pošlje v roku 2 delovnih dni oz. ko zaključi naročilo.
Odgovornosti za škodo (razen kadar je storjena iz malomarnosti), ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave izdelkov, ki jih prodajalec nima na zalogi v lastnem skladišču ali v svojih prodajalnah, ne prevzema.
Nakup za pravne osebe
V primeru računa na podjetje pri oddaji naročila kupec izpolni vse potrebne podatke. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Nakup preko spletne strani za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, z izjemo možnosti odstopa od pogodbe: podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za fizične osebe.
Pravne osebe ne morejo uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v 14 dneh ne da bi za to obstajal utemeljen razlog za vračilo. Nakup, ki ga opravi pravna oseba, se obravnava po Obligacijskem Zakoniku (OZ). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja.
Izdaja računa
Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva. Kupec je dolžan račun v elektronski obliki shraniti, saj lahko kasneje služi kot garancijski list. Račun pošiljamo zgolj v elektronski obliki, saj tako prispevamo k ohranjanju okolja. Račun ustreza vsem, z zakonom določenim zahtevam in je vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost – ZDDV-1.
Dostava
Izdelke prodajalec v Sloveniji dostavlja s storitvami Pošte Slovenije. Stroški pošiljanja izdelkov znašajo 3,99 EUR, za plačilo po povzetju pa se zaračuna tudi 1 EUR provizije. Naročeni izdelki bodo dostavljeni v najkrajšem možnem času. Pošiljka je odpremljena v roku enega delovnega dne od poslanega računa. Glede na uradni rok dostave pogodbenega partnerja prodajalca (1-2 delovna dneva), kupec praviloma prejme naročeno pošiljko v roku od 4 do največ 5 delovnih dni po prejetem plačilu predračun oz. oddaji naročila, če je kupec izbral plačilo po povzetju. V primeru povečanega števila naročil oz. v času praznikov in med vikendi lahko pride do največ 7-dnevne zamude pri obdelavi in odpremi pošiljk.
Pri nakupu nad 50,00 EUR je poštnina brezplačna. Pri nižjih zneskih se avtomatsko obračuna znesek dostave, v višini 3,99 EUR. Osebni prevzem ni mogoč. V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, kupec o tem obvesti prodajalca. Prav tako kupec obvesti prodajalca, kolikor paketa ne prejmete v podanih rokih dostave.
Prodajalec izdelke dostavlja tudi izven Slovenije*. Za naročila iz drugih držav oz. območij so dostavni stroški sledeči:
– Hrvaška: dostava s Pošto Slovenije, strošek pošiljanja 8 €, brezplačna poštnina ob znesku nakupa nad 100 €
– Države EU: dostava s Pošto Slovenije, strošek pošiljanja 15 €, brezplačna poštnina ob znesku nakupa nad 150 €
– ZDA: dostava s Pošto Slovenije, strošek pošiljanja 20 € | Dostava s TNT, strošek pošiljanja 48 €
*Kode za brezplačno poštnino, ki jih prodajalec objavi v oglasnih sporočilih, medijih, elektronski pošti oz. ki jih je mogoče generirati v programu zvestobe, veljajo samo za pošiljanje v Slovenijo.
Cene
Vse cene so izražene v EUR in že vključujejo DDV. Navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne cene tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji ter le za nakup v spletni trgovini Valens. Popusti ter promocijske kode se praviloma ne seštevajo.
Promocijske kode
Prodajalec lahko izvaja akcijsko prodajo s pomočjo promocijskih kod. Promocijske kode so določene kombinacije alfanumeričnih znakov, ki kupcu omogočajo uveljavljanje določenega popusta. Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Valens in je lahko omejena (na uporabnika, časovno, na minimalni ali maksimalni znesek nakupa in druge načine, določene z vsakokratno akcijo). Aktivno kodo za popust najdete v oglasnih sporočilih ali drugih medijih, lahko pa ga tudi generirate v programu zvestobe z unovčitvijo nabranih točk zvestobe.
Akcije in kode za popust se (razen izjemoma) med seboj izključujejo, kupec lahko v posameznem naročilu koristi le eno kodo. Na izdelke v akciji razen izjemoma kode za popust ni možno uveljavljati.
Program zvestobe
Program zvestobe (v nadaljevanju PZ) je program nagrajevanja, v katerem registrirani uporabniki ob spodaj navedenih pogojih zbirajo točke, ki jih lahko zamenjajo za popuste in druge ugodnosti.
Pogoj za pričetek zbiranja točk je registracija na spletni strani www.valens.si. Uporabnik PZ zbira točke za vse svoje nakupe izključno prek spletne strani www.valens.si. Točke je mogoče zbirati na naslednje načine:
- z vsemi nakupi (1 € nakupa = 1 točka).
- z vpisom svojih rojstnih podatkov (1 x letno 20 točk)
- z deljenjem mnenj (maksimalno 5 x, 1 x za vsak izdelek, 20 točk za mnenje)
- z deljenjem referenčne povezave (če prijatelj nakup opravi preko povezave, oba prejmeta 20 točk)
- sledenje družbenim omrežij (20 točk)
Pridobljene točke je možno zamenjati samo za popuste oziroma druge ugodnosti, ki so ponujene v ponudbah Valensa v trenutku, ko želi uporabnik PZ uveljaviti popust oziroma koristiti drugo ugodnost. Točk ni možno zamenjati za gotovino. Točke med posameznimi računi PZ niso prenosljive. Točke se obračunavajo in dodeljujejo uporabniku PZ na njegov račun v skladu s pravili, določenimi s temi pogoji in po veljavnem načinu zbiranja točk.
Veljavnost točk
Pridobljene točke so veljavne 365 dni – po tem datumu uporabniku PZ neporabljene točke zapadejo in se izbrišejo. Izbriše se določeno število točk. Ko uporabnik izbere ugodnost in porabi točke zanjo, izbire ugodnosti ne more spremeniti.
Prodajalec ne prevzema nobenih stroškov, ki bi morebiti nastali zaradi koriščenja ugodnosti. Uporabnik PZ lahko trenutno stanje točk preveri na svojem računu na spletni strani www.valens.si pod zavihkom Program zvestobe in Moj račun.
Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov so integralni del spletne strani in so namenjena skupnosti vseh uporabnikov. Z oddajo mnenja, ocene ali priporočila se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja, ocene ali priporočila in Družbi dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih komunikacije z javnostjo. Družba ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Družbe, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah.
Mnenje oziroma oceno lahko odda samo registrirani uporabnik spletne trgovine, ki je uspešno zaključil nakup izdelka, za katerega podaja mnenje in/ali oceno. Družba pred objavo mnenja vsebinsko pregleda in si pridržuje pravico, da ne objavi mnenj oziroma komentarjev, ki vsebujejo elemente sovražnega govora, predstavljajo varnostno ali zdravstveno tveganje za običajnega uporabnika ali po oceni Družbe ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem. Družba v vsebino mnenj oziroma oceno izdelkov ne posega.
Odstop od pogodbe
V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V navedenem roku mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Svojo odločitev potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca nasvet@valens.si.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Vračilo spletnega nakupa po pošti
Potrošnik po pošti pošlje blago na naslov prodajalca: Valens Int. d.o.o., Pod jelšami 18, 1218 Komenda, Slovenija
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov, ki ga potrošnik vrne na svoje stroške s pomočjo poštnih ali drugih logističnih storitev različnih dostavnih ponudnikov.
Paketov z odkupnino ne sprejemamo!
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Izdelek, za katerega kupec uveljavlja stvarno napako, kupec pošlje na naslov prodajalca: Valens Int. d.o.o., Pod jelšami 18, 1218 Komenda, Slovenija
Blago je skladno s prodajno pogodbo kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Pravice kupca iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Prodajalec v skladu z ZVPoT rešuje v dveh korakih:
- Vzpostavitev skladnosti s popravilom ali menjavo, po izbiri kupca. Prodajalec mora skladnost vzpostaviti v roku 30 dni. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.
- V kolikor neskladnosti ni mogoče rešiti po 1. koraku, se kupcu lahko ponudi znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstop od prodajne pogodbe, kar pomeni vračilo kupnine, najkasneje v 8 dneh po prejemu blaga.
Oprostitev odgovornosti
Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s prodajalcem Valens lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 05 933 40 22 ali po elektronski pošti na nasvet@valens.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova nasvet@valens.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v roku 5 delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma je na voljo tu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL